Pluggandet idag då..

Jo började faktiskt väldigt seriöst och skrev i alla fall ca en halv sida till. Lite rörigt med att hitta fakta i både böcker och anteckningar så tar lite tid men har nu inte så mycket kvar på den tidsperioden i alla fall så det går framåt. Sen dök moster upp då hennes dotter skulle ha fest och lillebror skulle dit med kompisar så hon fick inte vara hemma. Så jag mamma och moster har suttit och spelat spel nu sedan klockan 7-8 typ och nu är klockan 00:09. Är rätt trött å seg nu så blir inte mera plugg idag inte. Blir till att slå på tv:n och se om det finns något att kolla på. Är egentligne lite hungrig med men blir ingen mat för min del. Har faktiskt tagit åt mig ganska mycket av att få höra att jag ser gravid ut så banting kommer det bli på hög nivå när jag kommit hem till k-stad igen. Nej kanske man ska lägga sig framför tv:n nu då. Får göra klart pluggandet imorgon...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback