Äntligen!

Ja idag kom äntligen pappren från polisen med anmälan jag gjorde då jag såg att det fattades pengar från mitt konto. Så ska dra in till stan om en stund och lämna in allting. Ska gåt till uni först och kopiera pappren har jag tänkt men sen ska de lämnas in. Baby slutade halv fyra så tänkta åka om en stund för då kanske jag kan åka med han hem sen. Håller just nu på med uppsatsen igen, har ca 2 sidor och ska ha 7. Går itne fort detta inte, målet var att få ihop en sida till idag men har ännu inte blivit så. Har ingen större motivation till att göra detta arbetet förutom att jag inte vill göra det under sommaren. Vill lämna in det nu innan jag åker hem till Degerfors, vilket jag gör efter nästa vecka. Just nu vill jag inte för vill stanna hos Baby men får helt enkelt låna bil och åka hit och hälsa på honom. Han sa att han kunde komma hem till oss på besök men lättare att jag kommer hit. Har för övrigt inte sagt något till honom om hans kärleksförklaringar, det där att han älskar mig. Vet liksom inte hur jag ska ta det just nu, det är ju för senat att säga något nu och nu har jag funderat på det för mycket så då går det inte. Vet inte heller om jag har kommit så pass långt att jag kan säga det, tycker om honom jätte mycket men älska är för mig ganska stora ord. Baby har inte varit kär på ca 7 år tydligen och han föll totalt för mig på en gång. Jag tar saker lite mera långsamt, ingen ide att stressa fram saker. Ja ja skärpning nu....måste skriva lite mera på uppsatsen....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback