Back in K-stad...

Ja då är man här igen då, jag hade ju räknat fel på veckorna och fått för mig att jag skulle börja nu på måndag men de är ju veckan efter jag börjar jobba. Baby hämtade mig i torsdags kväll i Degerfors och nu är man hemma igen. Har inte gjort så gräsligt mycket hemma, spelat tv spel :-p baby köpte ett nytt till mig som jag ville ha. Så har vi kollat lite på film vilket är svårt för medicinen gör mig helt slut så somnar lätt. Har även knepiga drömma som fan men jag är ju lite luddig i huvudet av pillren! Mamma ringde igår med, Spike hade hjälpt till och baka! Han hade slickat på äggen, doppat huvudet i mjöl, satt sig på bullplåten samt trampat på ett gäng bullar! Gick inte så lätt att baka för mamma inte med all den hjälpen! He he he...

Håller på att tvätta nu medans Baby är på besök hos en vän. Dricka kaffe, jag spelar nya tv spelet med! Att det kan vara så kul med sådana tidsfördriv! Nya soffan är för övrigt grymt skön! Tack mami! Nope mera tv spel nu och hämta tvätten snart!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback