Bio med Baby...

Ja vi var på bio igår, var och såg Pirates 3. Den var riktigt bra, tvåan var för mig en besvikelse så denna var mycket bättre. Men de hade fortfarande räckt med ettan. Johnny Depp äger! Så grymt bra! Käkade massa popcorn med naturligtvis och cola. Sen åkte vi hem till mig och Baby sov här. Spike tyckte de var lite konstigt och busade hela natten! I helgen är vi tydligen bjudna på fest med. Examenskalas hos Tina till att börja med och sen antar jag att vi ska fira Robin och sen tanktömmning på Bunkern. Ska för övrigt på möte där imorgon som jag ska försöka att inte glömma bort!

Har fortfarande ont efter att han lyckats bränna mig i solen. Var inte ute länge med den tröjan som jag har ränder efter men ränder har jag! Har precis ätit massa vitlkö så om Baby vill ses sen får han nog hålla sig på avstånd! Får borsta tänderna ett par gånger. Borde städa nu med men har ingen lust just nu, seg som attans idag. Kanske ska sätta mig och fippla lite med uppsatsen som jag har kvar. Har ju bara en kvar så om jag kunde få den gjord i veckan vore det bra för då är jag klar sen med de som skall göras nu. Får kolla på det...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback