Boyfriend...

Jopp har en sådan nu, helt plötsligt. Eller ja inte helt plötsligt kanske. Det roliga är att jag inte är en förhållande människa och har väldigt svårt för det egentligen. Rädlsa är säkert en anledning plus mitt behov av att klara mig själv. Men har i alla fall lovat att försöka och än så länge känns det bra. Hans band är här just nu för de ska spela in någon skiva i helgen. Vilket innebär att jag inte kommer få se honom förän imorgon. Eller kanske skulle få de ikväll om jag ville. My baby...

Skulle vara fest idag med för styrelsen men jag ska inte dit då jag har tenta imorgon bitti. Har blivit massa strulande runt denna festen med så är glad att jag inte ska dit. För många jag inte vill umgås med faktiskt och alla vill inte umgås med mig heller så det går rätt jämt upp. EN person som är med är rätt blåst, eller ja flera men denna person har nu bestämt att de flyttar festen. Helt utan att kolla med alla att de är ok, hon tog beslutet på egen hand. Smart brud! Not, ordförande blev rätt arg så han fick ringa henne. Vet inte vad de kommer fram till och ska inte gå iaf så är lugnt.

ska ta och hoppa in i duschen snart för tänkte gå hem till Essa och fixa hennes hår om hon orkar. Jag är ju inte bakis idag men vi har båda börjat känna av förkyldning så hon kan vara sjuk. FÅr ropa på henne på msn och se vad som händer.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback