Gårdagen som den var...

Ja började ju med tentan som faktiskt kändes rätt bra så jag hoppas på det bästa. Sen var det fadderhäng på gubbholmen vilket också var helt okej i alla fall. Kanske ska vara med seriöst på nollning ändå...efter det var det klassfest med några ur klassen och Sandra kom vilket var kul. Hon har inte varit här på ett år, senare drog hon och jag bort till Rickard och Robin. Essa fråga om de fick följa med och jag sa helt ärligt som det var att jag vet inte men vi kan höra av oss när vi är där. Jag är inte den som tar med folk till fester m.m. utan att veta att det är ok. Hon blev tydligen sur som fan vilket jag inte fattar riktigt men men sånt som händer. Senare flippade hon igen för någon skit sak som var super löjligt, nått om Robin och hans tejej igen och hon sa att det har inte jag med att göra och jag höll bara med genom att säga att nej det är ju mellan honom och Matilda. Fattar inte vad grejen var men hon hade väl en dålig dag igen kanske. Mr.Music var i alla fall på super bra humör igår vilket är kul. Till och med Malin såg glad ut så länge hon inte tittade på honom tydligen men det är ju som det är. Låten de gjorde var rätt bra i alla fall så de är super nöjda pojkarna. Imorse när vi vaknade var han mycket bakis och ynklig och elak som jag är tyckte jag inte synd om han. Han är borta nu och packar in sakerna (instrument m.m.) i bilen och sen skulle han ringa för jag måste köra honom hem! Han är inte bra nog att köra bil än....känner mig själv lite seg men annars ingen större fara, får lägga oss på soffan och kramas lite sen :p min baby....

/J


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback