Hatar att må dåligt...

Ja inte är det kul inte. Snuvig än! Fan varit det iflera veckor, kan man inte få bli sjuk på riktigt istället så man blir frisk snart. Sen är magen total förstörd av alla medeciner och tabletter jag måste trycka i mig så kan typ inte äta just nu för då får jag så ont att jag tror jag dör. Har även fått alergisk reaktion på myggor som jag vet att jag är känslig för och var nog för många sådana i Dalarna för annars brukar clarityn hjälpa men det hela börjar mer och mer utvecklas till nässelfeber. Och jag skulle gå upp vid åtta imorse och ringa doktorn men lyckades inte ta mig upp innan elva och då hade de inga telefontider kvar på vårdcentralen. De har ju ett sådant system att man ringer dit och får en tid då de ringer upp än men nope ingen tid till mig så får sitta här och klia och må kasst....shit vad ynklig jag är nu! Baby sa att han tycker jätte synd om mig och vore jag där skulle han ta hand om mig. Ja ja det hjälper ju inte när du är där och jag här då va....ska nog gå till farmor och få lite mat samt låna bilen till affären...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback