Huvudvärk, feber och tårar...

Ja just nu mår jag verkligen skit. På väg att bli sjuk, nyligen upptäckt att man blivit bestulen på pengar och allmänt död typ. Upptäckte igår att någon stulit över 2000:- från mitt konto och blev ganska deprimerad av det faktiskt. Baby försökte muntra upp mig genom att bjuda på mat och på frukost imorse. Samt kramas och trösta tårarna. Han lovade också att fixa sömnpiller till mig så jag får sova ordentligt snart. Blir galen av hans snarkningar just nu och är helt slut. I min aggrision igår mailade jag företaget som mina pengar försvunnit till, var något arg då. De hade mailat tillbaka idag och undrade om hur mycket pengar exakt som fattades och om de kunde få 4 sista siffrorna på mitt kort för att kolla systemet. Vet inte om jag vill ge det till dem just nu. Har nyss gjort polis anmälan samt reklamation hos banken så vet inte om det känar något till. Kanske blir värre med vem vet. Baby jobbar nu igen och jag lovade Essa,eller ja lovade jag frågade om vi skulle ta en promenad eller nått idag men de får bli senare. Är för varmt justnu och mår inte alls bra. Kankse blir sjuk idag på riktigt, tagit en alvedon men mår inte bra än. Behöver kanske vila, slut i huvudet med efter allt detta. Baby köpte en mobil förut hos 3 iaf så nu kan jag sms han gratis! :D bra de! Natti natti...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback