I brist på annat...

Jepp har nu varit vaken sen halv sex, klockan är nu 9 så stal en lista från Malin....

Har du...
Förnekat förintelsen?
Verkligen inte!!
Följt skilda världar? Jo då de är klart man gjorde de...
Sagt nej till ett samlag? Jepp
Snott någons mobiltelefon? Absolut inte 
Varit medvetslös? Hmm...svimmade en sväng efter första tatton... 
Hånglat med nån riktigt ful?  Nej alla har väl haft sin charm
Hånglat med fler än 50 personer? Ja de är nog så att man gjort de 
Gjort nåt riktigt dumt? Har inte de flesta det? 
Gjort nåt du verkligen ångrar? Ja de har ju hänt
Blivit full på ett släktkalas? Asså räknas mammas och pappas 40 års kalas? Så jo då har de hänt
Varit full i skolan? Nope finns väl gränser
Blivit portad från en krog? Nej så illa har de inte varit 
Varit full på julafton? Vill minnas en julafton då jag nog var de 
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Jo då, hatar nyår
Slagit sönder en tv? Nope
Önskat att du var det motsatta könet? Aldrig trivs bra 
Åkt ambulans? Nej de har inte behövts 
Gjort nåt riktigt olagligt? Jo man har väl det, fast inga större saker
Tyckt illa om skunk? Verkligen 
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? Nej man får väl skaka? 
Fått din mamma att gråta? Jo man har ju varit 15... 
Blivit polisanmäld? Hm...nej bara anmält 
Slagit ner någon? Ja jo lite kanske
Slagit någon blodig? Jo det har också hänt, kort stubin...
Skämts över dina föäldrar? De har väl varit pinsama någon gång men inte skämts så riktigt 
Skämts över din bästa kompis? Jepp 
Skämts över dig själv? Ja de har man ju gjort 
Ätit från en papperskorg? Öh? Abslout inte, hallå? 

Senaste personer som...
Sov i din säng: Baby 
Såg dig gråta: Baby 
Fick dig att gråta: Baby...fast de vet han inte 
Du delade en drink med: Drinkar var länge sedan, kan nog vara Fippe 
Du gick på bio med: Baby
Du gick på stan med: Baby igen..vad ska man säga? Nykär 
Skällde på dig: De var säkert Essa :p
Skickade ett e-mail till dig: Hmm...var väl någon reklam shit och Tessan

Har du någonsin ...
Sagt ?Jag Älskar Dig? och menat det: Jo 
Bråkat med ditt husdjur: Jepp, vissa tycker man ska gå upp klockan sex och det håller inte jag med om! 
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej inte vad jag minns 

Varit i...
Usa: Ja
Norge: Ja
Finland: Nej varit på Åland bara 
Kina: Nope 
Tyskland: Jepp 

Extra grejer...
Tar du droger: Inte i den bemärkelsen
Vem hatar du verkligen: Ja de finns ju vissa....sen riktigt elaka människor
Varit kär: Jo 
Kör du bil: Senast i söndags 
Ha du ett jobb?:
Sommarjobb iaf 
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland 
Är du ett hälsofreak: Nej men kan få lite ångest för att jag tränar för dåligt
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Nej faktiskt inte 
Är du ensam nu: Ensam hemma med kissen  men inte ensam annars
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Just nu har det varit Värdelös med Rosenström
Vill du gifta dig: Ja de är väl de flesta tjejers dröm 
Vill du ha barn: Jepp men inte nu 

Favorit...
Rum i huset: Ja destår ju mellan mitt sovrum/vardagsum/kök eller badrummet och gillar nog det större mera 
Typ av musik: Blandat men är väl mycket typ "radio, dans musik typ" ej dansband då! 
Parfym: Massa olika men favoriten är Ralph Lauren 
Månad: Gillar ju mitt Oktober 

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: Jo
Köpt någonting: Dyr special mat till katten 
Varit sjuk: Jo lite 
Sjungit: Säkert 
Sagt ?Jag Älskar Dig?: Nope
Velat säga till några att du älskar dem: Tror inte de 
Träffat någon ny: Träffade en rolig farbror på banken jag och Baby
Saknat någon: Ja tyvärr.... 
Kramat någon:
Jepp
Kysst någon: Jepp
Haft sex: Yes 

Senaste...
Låt du hörde: Fippe skickade cp låten till mig ab järvheden 
Film du såg: From dusk till dawn 
Drink du köpte: Var länge sen men kan ha varit en GT
Sak du stal: Snickers på Bunkern, sa att jag stal den med 
Mat du åt: Smält ost, om man kan kalla de mat
Gången du åt en 7-Eleven korv: Tror inte jag gort de faktiskt 
Festivaler i sommar: Är ingen festival människa
Knarka: 3 år sedan
Frisyr: Nu hmm...ja du bra fråga
Fulaste kändisen: Vet faktiskt inte
Snyggaste kändisen: Ja såg ju Johnny Depp i söndags och jag är kär
Vad vill du bli: Rik och glad
Planer för idag: Lämna in uppsats, kanske dra till stan sen vet jag inte 
Favoritdjur: Min bebis katten Spike
Favoritperson/er: Bästa vänner och familj 

Har du:
Digitalkamera? Ja en dålig en 
Telefon på rummet? Ja hemtelefon och mobil 
Egen dator? Jepp 3st 
Könssjukdom? Nej 
Husdjur? Katt 
Bra kompisar? Jo då 
Tar du receptbelagda mediciner? Ja 
Varför då? De du 
Vem vill du fika med just nu? Essa är i tanken så får se vad hon säger och vad vi orkar


Så lång som fan men nu gick de lite tid...kanske somnar igen :p

/J 

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback