Inte skrivit mycket vettigt på ett tag...

Nej och det lär inte bli mycket vettingt nu heller. SOvit en del inatt i alla fall, fick en sömntablett av Baby så somnade hyfsat bra men smakar konstigt i munnen idag. Skumt... Har för övrigt pluggat mera idag, snart 3 sidor och ännu bara skrivit om en tidsperiod så detta komer ju bli skit mycket!! Vill inte för det är så tråkigt och meningslöst. Mamma var på 80-tals fest med jobbet igår, hon och jobbar kompisen hade "rockat" så att säga. Alla gillade deras kläder, de hade typ lånat hälften av mig! Galet. Spelat lite tv spel idag, dans matta. ROligt, tränat också. Var i stan igår med, lämnade papper till banken så jag kan få mina pengar tillbaka sen shoppade jag lite i väntan på att baby skulle sluta jobbet och ta med mig hem. Han var ledig idag men varit på stan med en vänninan idag och inte kommit hit än. Inte sur bara lite sotis kanske, de är på stan och shoppar och fikar och jag sitter hemma med en jävla bok och ska skriva uppsats som jag inte alls vill....blä! Ja ja får käka min pommes lunch då man inte orka gå till affären, åt lite tomatsoppa tidigare idag med.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback