Jisses vilka ideer man kan ha då....

Ja gud vad dum man kan vara! Jag tyckte att motion är ju bra! Så Essaoch jag tog våran lilla promenad in till stan vid 12 tiden, var framme halv två men då fick ju stanna och köpa plåster på vägen samt att Essa gjorde ett sko byte med! Svetten ran och det gick fan inte fort inte. Men rätt nöjd efteråt trotts alla nya skavsår överallt. Helt galet, den vackra röda färgen har nu börjat tränga fram med. Riktigt fin! Men köpte två klänningar på erbjudande, 79:- istället för 149:- så jag är nöjd. Har nästan inga pengar ute nu så blir rätt lugnt imorgon och vet inte hur jag tänkte ta mig in till banken med alla papper i veckan. Men Baby får väl köra mig eller så får jag fråga Danne, brukar inte vara några problem och de tycker ju lite synd om mig nu när jag är skadad och rånad. Gör för övrigt jag själv med så! Nej nu är Baby på väg så ska nog stänga av datorn då de är för varmt att ha den på! 27 grader här i min lägenhet på 21 kvadrat....fy fan....smälter bort!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback