Överplanerat igen!!

ja de har jag lyckats med, hade tenta imorse klockan 9, nu vid ett ska vi åka in till stan för att hinna Systemet innan vi ska på fadderhäng. Efter det så är det hem, ta av overall och bli Fin igen (inte för att man inte är fin i overall då) sen så är det klassfest som börjar vid typ 5 fast vet inte om vi hinner dit till dess. Sen någon gång under kvällen så ska Essa och jag till bunkern för att umgås med min boyfriend och hans vänner som är här på besök i helgen för att spela in skiva. Samtidigt så ska min vän Sandra komma hit från Örebro för att umgås och hon får helt enkelt hänga på som en svans för jag ahr full planerat. Hon ska för övrigt vara nykter så jag får nog skärpa mig lite idag kanske. Typ ge fan i att röka då jag insett att jag bara mår dåligt av det just nu så har laddat upp med tuggumi och hoppas på styrka någonstans ifrån! Tentan gick för övrigt bra hoppas jag, det känndes bra i alla fall men man vet ju aldrig. Orden var bra mycket lättare än de var förra gången. Detta är ju en tenta man gör minst 3 gånger, en gång i varje kurs så de är typ likadana. Huvudvärken vill inte ge sig helt men har tryckte en ipren nu så håller tummarna. Får dra i mig mer alkohol sen så kanske de blir bra :p nej ska inte skämma ut boyfrineden de första vi gör kanske. Nu ringa mamma och sen åka tuk tuk bil till stan!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback