Trött å seg...

Ja man är rätt mör nu så att säga. Önskar jag kunde sova jag med men känner mig själv så de lär inte gå bra idag. Baby är trött så han ligger i sängen nu och försöker sova en stund innan vi ska på tanktömmning på Bunkern. Varit hos Robin och fikat och skulle egentligen till Tina men vi struntade i det för hon var ändå med hemma hos Robin. Var trevligt att sitta där men jag kände mig rätt asocial och seg. Robin fick en bok i present av Björn som hetter Mongo som han blev mycket glad över! Kännde mig inte utanför direkt men känner dem inte så väl och är kanske inte den mest pratglada människan. Robin Hult tittade förbi så satt och snackade med honom en stund för honom känner jag hyfsat iaf. Känner Pelle och Erika med menbrukar mest prata med dem allmänt på bunkern så de är en annan sak liksom. Ja ja, Baby suckar där borta i sängen så ska nog gå och hoppa lite på honom nu innan vi ska iväg sen!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback