Typiskt, Miss klant i farten igen...

Skulle lägga mig och sova nu efter att Baby kommit förbi för att ge mig godnatt puss innan han gick hem. Han ska upp och jobba vid typ 7 imorgon så då sover han hemma. I alla fall, skulle som vanligt slå på en av mina Buffy säsonger för det brukar jag kolla på när jag ska sova. Och vad lyckas man med! Jo lyckades bryta sönder en av skivorna!! Den satt väl hårt i fodralet och jag råkade ta i för mycket eller något så den sprack...Yes vad kul...500:- borta, har i alla fall sett den ca 4-5 gånger så inte helt bortkastat men nu måste jag köpa hela den säsongen på nytt. Som tur var har den kampanj på discshop nu så de säljer den för 300 istället för 500 så kan få tag i den billigare. Men man har ju även blivit "rånad" från kontot så fattas fortfarande 2000:-, inte min vecka det här tror jag.

Uppsatsen har jag ännu inte orkat titta på igen. Får ta itu med det imorgon, skulle vilja maila dem och fråga en del saker men ingen ide för det kommer garanterat bara att bli värre. Tur jag har Baby som tycker synd om mig när jag känner mig ynklig i alla motgångar. Har även min Spike som gör sitt bästa för att kela ihjäl mig! Men behöver lite mys nu så helt okej :-) ringde mamma förut med och frågade om hon ville vara barnvakt åt honom i helgen för vi ska hem till någon av Babys vänner och fira midsommar. Kan vara skönt att komma iväg lite nu men först måste jag ta tag i skrivandet. Har inte gett upp innan och kommer inte göra det nu heller, ska bara motivera mig själv och hitta den där kämparglöden igen...

Nu sova, utan Buffy :-( kan ju ta en annan skiva men inte lika roligt då....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback