Update...

Så varit hos doktor nu och fått tavegly, mot klåda m.m. med triangel på så ingen bil körning för mig nu inte! Men hoppas på att klådan nu ska ge med sig. Baby kommer och hämtar mig på torsdag så längtar dit! Saknar honom ju :-(


Sen till något annat jag gått och funderat på ett tag. En av mina bästa vänner i K-stad har under en tid inte mått sådär jätte bra. Lider av dåligt självförtroende eller vad man ska kalla det och jag vet att jag faktiskt inte har varit specielt hjälpsam på den fronten. Har varit ganska små elak ibland och det är något som jag inte är stolt över. Så eftersom att hon inte vet vad som är bra med henne som person så tänkte jag lista en del saker.
1. Hon är en stark människa som trotts vissa motgångar ändå reser sig och fortsätter.
2. Hon har lätt för att prata med nya människor och lära känna folk. (Vilket jag ofta är för blug för)
3. Trots dåligt självförtroende så är hon en väldigt framåt människa som kan dra med sig andra.
4. Hon sätter ofta vänner och familj före sitt eget bästa. (SJälv är jag lite egoist)
5. Hon är framför allt en mycket söt och trevlig tjej som är kul att umgås med!

Så hoppas du förstår lite nu att du faktiskt är värd massor! Kram

/J

Kommentarer
Postat av: Essa

Vad gullig du är :) Ska klura ihop en lista till dig med för jag är kass på att säga snälla saker jag också... Måste försöka komma på bra formuleringar så den kommer imorrn :) Tack igen för de snälla orden för jag antar att det var riktat till mig... Dem värmde verkligen :)

2007-06-27 @ 19:36:46

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback