Ynklig just nu...

Sjukt trött men kan inte sova....saknar Baby med...mår inget vidare egentligen och alldeles för varmt i lägenheten för att vara här men orkar inte annat heller. Essa och jag pratade om en promenad men ställde in de för jag behöver vila. Kanske orkar senare, en kvälls promenad. Varit lite duktig idag med i alla fall. Läst i den enda boken jag har om teater så jag kanske kan skriva den uppsatsen snart, letade även på internet så har klippt ihop ett par papper med info på jag ska skriva ut imorgon när jag tänkte lämna in den andra uppsatsen. Har även fixat med kvitton och allt i Läsk Kassör pärmen för de har jag inte orkat bry mig om på ett tag nu. Behöver skriva ut kontraktet jag och Danne och Rickard fixat så vi kan skriva på det och ha det ordnat och klart. Sen ska de skickas faktura till kåren för att jag ska få ut de pengarna men har inte orkat kolla på det ännu. Måste kolla läsk posten imorgon med när jag är i skolan. Massa måsten och inte enrgi till något, Baby har lovat mig sömnpiller så får nog sms:a han sen och påminna honom. Han kommer åka hem och däcka i sängen för han börjar tidigt imorgon och sen ska han på avslutningsfest hos Lotta och sen var de säkert något mera. Nej ska man lägga sig och tycka lite mera synd om sig själv tro....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback