Besök!

Får besök idag, en vän från Göteborg kommer hit. Har inte träffat han på sisådär 4 år tror jag. Han har bjudit ner mig till gbg flera gånger men tycks aldrig ha pengar till det så sa till han att komma hit i stället och en vecka senare så sitter han nu på tåg på väg till K-stad. Ska bli kul att träffa han igen, brukade festa ihop en hel del i gbg. Var jäkligt roligt, plus att han nog räddat mitt liv när han fick mig bort från fel sällskap. Idag var det planerat att vi i It utskottet skall umgås men han får följa med, ska ner till bunkern sen och träffa tjejerna. Sen på lördag så är det inflyttningsfest hos Petra som vi ska på. Ska bli riktigt kul men fan kommer vara hel slut på söndag! På söndag är det sen dags att plugga för har inte gjort något av det som skall göras till nästa vecka än. Men har inga tvivel om att jag inte kommer hinna. Ska ta och fixa håret nu och byta om från pyjamas till kläder så jag kan åka in till stan. Ska in och shoppa lite med Malin, Essa och Petra innan Johan kommer.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback