En liten lista

En lista tagen från "syster" Linda


Dagens Outfit: Jeans, rosa vit adidas tröja med dragkejda...typ
Dagens låt: I'm still here, John Rezeznik
Dagens dusch: Ja vad kan klockan ha varit? Runt åtta något skulle jag tro
Dagens frisyr: Liten hårklämma som håller allt rufset på plats
Dagens smink: Mascara, massa täckstift, conseler och puder då jag fixat sår på hela hakan..bra jobbat..
Dagens händelse: Kollat på ny lägenhet!
Dagens planer: Läsa klart didaktiken och skriva en sådan där seg läslogg till....
Dagens vill ha: Chokladpudding :) står i kylen, snart klar
Dagens saknad: Ingenting faktiskt, inte heller någon
Dagens drog: Mina flera liter vatten jag alltid dricker
Dagens tråkigaste: Didaktik läsloggen...så BORING!!
Dagens roligaste: Kollat på lägenhet och inbillat mig att jag kanske kan få den
Dagens finaste: Solen tittade fram och snön började försvinna (tills för 5 min sedan då de börja snöa)
Dagens måste: Den jävla didaktik loggen....
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Mjölk och juice
Dagens mat: Öhm...en påhittade gryt grej med bacon, lövbiff, cahmpinjoner, tomat kross och grädde typ
Dagens kärlek: Rätt dött på den fronten för tillfället, förutom egen kärleken, nlev lite känslig när jag kolla x-men 3..
Dagens mående: Helt ok, inget större känsloutfall, förutom x-men då...dags för kvinnliga tillfället i månaden när man gråter av lycka när x-men slås....lagom psycho sådär :)

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback