Ja vad gör man nu då?

Så då har det nu blivit som så att man är singel igen. Vet inte hur jag ska känna riktigt, saknar honom ibland, eller ja saknar att kunna kolla på tv och bara kramas om man känner för det. Däremot saknar jag inte all press som detta var, att det skulle vara nu och resten av livet liskom. Hur ska man kunna besluta sådant vid 22 års ålder? Vet att han blev mycket ledsen för han hoppas ju hela tiden men känndes snällast mot han med att vi gör ett avslut ordentligt. Blev inte så jävla ordentligt dock för han skulle kommit förbi men gjorde inte det så slutade med en sms grej av det hela då han ska vara påpraktik ett ett par veckor nu. Allt är i alla fall avslutat nu....

Har för övrigt världens keligaste bebis! Så super söt och go, alla som varit här har fallit total för min nya kärlek! Har även hänt lite annat men det tar vi en annan gång, finns folk som faktiskt läser min blogg och nog kanske inte skall veta allt just nu. Fel personer kan få veta fel saker då så att säga.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback