Jag erkänner

Okej jag erkänner jag är en dålig vän. Vet inte vad det är med mig, varför ska jag hoppa på någon som ligger ner? Vet att Essa mår dåligt, vet att hon älskar Robin, visste det nog redan innan hon gjorde det. Men det är så frustrerande, hon mår ju inte bra. Han skickar ett sms och hela hennes värld går under! När han skaffade tjej så slutade hon ju fan att äta! Jag vet inte vad jag ska göra. Har försökt att inte bry mig, har försökt att vara förstående, vara tröstande. Men det hjälper ju inte. Så vad gör jag, jo mitt i fyllan när hon börjar älta igen så talar jag om för henna rakt ut att han vill ju ha matilda och han ville aldrig ha dig. Pratade väl om nått med han, hon jämför sig jämt med matilda och säger saker som att hon vill vara lik mig för hans skull m.m. så slängde helt enkelt ur mig att han ville ju aldrig ha dig. SÅ jävla elakt att hon bröt ihop och grät....fan menade det inte så illa men det är så frustrerande att hon inte ser och förstår vad hon gör ju....är jätte ledsen men en chock var min sista lösning...förlåt

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback