Måste skaffa mig ett liv....

Jag har inte märkt av det så mycket förut. Pär ville ju alltid umgås så de dagar jag inte var med honom var det faktiskt skönt att få vara hemma själv. Har märkt nu att jag har ett enort socialt behov. Stackars Rickard har fått vara här massor på besök för att jag är rastlös, han och Danne var snälla och kom hit med öl för jag hade tråkgit. Idag spelar han rollspel med några vänner, Essa är i värnersborg och jag sitter hemma som en mupp!! Fick till slut tag på en tjej som hete Ida som jag umgås med ibalnd och hon jobbade på studnetpuben idag så ska dit och umågs lite! Gerhard kanske också skulle dit, vill inte umgås med han helt själv men ok när andra är med så får se om han dyker upp sen.

Har haft besök av mor och far och bror idag, var och shoppade lite, trevligt. Bebisen fick massa nya leksaker eftersom jag dammsugit upp favo musen. Han blev överlycklig nu när han fick en ny och har inte släppt den annat än för att sova i stort sett. Han är så söt. Ska dricka lite vin nu, gå och hämta pengar sen gå ner till bunkern.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback