Mysigt eller korkat?

Ja det funderar jag lite på nu igen. Har haft ganska mycket sovsällskap på sista tiden. Inget mer än sovit, en kille som var super söt och mysig att krama på. En vän som mår jätte dåligt då han nyss blivit singel och en som jag aldrig träffat förr men var sjukt söt med sitt smink. Efter att ha varit seriös ganska länge nu så har jag ett enormt behov av att umgås med lite mera bad boys just nu. Inte den perfekta killen med skit dyra märkes kläder utan mc killen med kajal i hela ögonen. Varför ska man ha ett sådant behov av att ibland flörta med elaka pojkar? Eller de som ser lite farliga ut. Typiskt tjej syndrom.....i helgen får jag besök från en vän från Gbg. Inte träffat han på länge så blir nog kul, han får se hur man lever studentliv i K-stad.

Håller fortfarande på att läsa Pride and Prejudice, har i alla fall kommit igenom hela volym 1 nu, så bara 2 kvar. Ska läsa mera sen ikväll men först lite tv, CSI, Cityakuten och Prison Break. Super nice...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback