Utmaning

Jag har blivit utmanad av Xlinda och ska därför försöka mig på att svara!

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag lägger telefoner och fjärkontroller upp och ner.
Av någon konstig anledning så lägger jag dem upp och ner på bordet jämt. Min kära mor hatar detta betende och brukar ofta skälla på mig för det! Tror det började med en telefon som var lite rund på baksidan såden vickade jämt och låg stadigar med knapparna nedåt.

2. Jag har udda "tvångs tankar"
Jag går oftast med dubbla strumpor om jag har strumpor på mig, även om det är varmt. Jag måste också alltid ta två tuggummin för jag behöver ha ett på varje sida i munnen.

3. Jag gillar inte förhållanden
Vet låter konstigt men jag trivs inte riktigt i förhållanden, aldrig varit en sådan människa. Relationer i alla dess olika former kan jag gå med på men seriösa saker klarar jag inte riktigt av. Kanske inte har växt till mig än eller vad man ska säga men that's it!

4. Jag samlar på serier
Kanske inte så udda men samlar på tv serie boxar. Har alla säsonger av Buffy, 1 och 2 av Angel, 1-6 av Förhäxa, 1 av Desperate Housewives, 1 och 2 av O.C, 1 av One tree hill och 1 och 2 av Gilmore Girls. Finns ett x antal flera serier jag vill ha men försöker kompletera de jag har först. En ganska dyr hobby.

5. Jag pratar om saker och tror att alla ska fatta vad
Jag har en förmåga tt börja prat om någon eller något och tro att personen jag pratar med ska fatta vad jag pratar om utan att jag sagt det. Brukar ofta få kommentarer för detta lustiga betende då folk inte fattar vad jag säger rätt ofta.

6. Jag gillar inte choklad och godis
Av någon anledning tycker jag inte det är speciellt gott, kan ta en ynka bit någon gång men sen är det bra för tycker inte om det. När jag var lite brukade mamma få slänga mitt påsk godis jag fått när jag gått påsk kärring för att jag aldrig åt upp det men var för snål för att dela med mig.


Så det var väl allt. Typ alla mina vänner här har gjort utmaningen men Lenn kanske inte har det så får skicka den till han då.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback