Vad gör jag egentligen?

Var lite rastlös igår så slutade med att Danne och Rickard kom hit med massa öl och vi blev onyktra. Robin tittade också förbi en sväng runt 2-3 tiden typ. Efter att de gått blev jag lite patetisk och skickade fylle mess till Pär som nu är mitt ex eller hur man ska se det. Känner mig rätt dum idag. Saknar honom det gör jag och vill gärna ha han här just nu så jag kan få en kram. Däremot så vill jag inte ha förhållande fortfarande och vi är nog inte rätt för varandra men fattar inte vad jag håller på med. Inte snällt mot han heller att vela så jämt. Bättre att ge han en chans att gå vidare....borde sätta mig och plugga men känner inte för det idag egentligen...har egentligen inget annat att göra och måste läsa boken, kommer ta tid så får nog börja i alla fall....hungrig med, måste till affären...

/J


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback