Vill ha mat...

Shit är rätt bakis idag, var de där idiotiska sprit shottarna. Klarar inte sprit ju! Och dumma idiotiska feströkningen igen. Ska sluta med det nu. Har bestämt mig. Som vanligt så blev det en del fylle ringning igår med. När jag är på fest med folk jag inte känner blir det lätt så att jag ringer massor till folk. Var väl två st jag har träffat en del innan där i alla fall. Hittade en söt pojke som blev helt såld, kul att se att man fortfarande kan få en kille att krypa för en! He he....är ju fortfarande inte intresserad av nått riktigt men uppmärksamhet är ju trevligt. Pojkar med smink kan vara väldigt söta med, behöver lite oseriöst bad boy syndrom nu. Försöker läsa stolthet och fördom men är så bakis att det inte går något vidare. Allt jag hade hemma att äta med var min räksallad, inte den bakis maten jag behövde. Får sega mig till affären och införskaffa chips eller nått...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback