Dags att åka hem igen!

Japp får äntligen åka hem igen! Har haft kul på praktiken men har haft grym hemlängtan. Tror att en hel del av det beror på Objetk nr 2 med faktiskt, är kramig! Men bara att vara hemma är bra, trivs hemma i mitt eget hem. Trivs väl här med men hemma bäst som man säger. Har idag haft 2 lektioner på praktiken, dessa lektioner har inneburit att jag suttit på en stol och stirrat på mina elever. Mycket givande, lyssnade på en disskusion om hurvida Harry Potter var bra eller ej, den enes argument till varför de var dåligt var för att det var för overkligt. Däremot så var sagan om ringen mycket bra. För talade träd och alver är ju väldigt verkligt. Hm...pojkar i den åldern har nog vissa saker kvar att lära sig :) men var roligt att lyssna på dem. Var för övrigt uppe och packade klockan åtta imorse, vaddå vill hem! He he, men ska skriva klart sammanfattningen på min uppsats så den är klar med. I helgen vill jag inte plugga!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback