Fixat massor...

Ja idag så har man ordnat saker, var hos doktorn imorse för att gå på obligatorisk undersökning. Ap segt men nu är de gjort iaf. Efter de drog jag in till stan för att boka tid för att fylla i tatueringen, blir på tisdag nästa vecka. Bra att få de klart :) har också shoppat lite, köpte super coola jeans, svin dyra men tänkte att jag har ju ingen hyra denna månaden. Köpte en söt top också så ikväll ska jag vara fin! Slipper grilla idag med för de regnar YES! och Essa ska jobba så behöver inte umgås, inte för att jag hade något emot att umgås va men har lovat så mycket nu. Ville träffa Objektet sen samtidigt som jag vill gå på tatueringsmmässan. Men mina vänner skulle på mässan vid 4 så skulle kunna göra bägge, mässa först och sen pojke :p he he he får ju planera! Nope nu dags att bli fin igen, vädret gör ju att håret blir konstigt! Det gillar inte fukt....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback