Ingen mer beslutsångest!

Jepp, slapp som sagt grilla för de regnar å Essa jobbar på bunkern ikväll. Sket i mässan och ska nu umgås med Malin. Hon har ju varit lite nere så tänkte att jag kanske kan muntra upp henne med ett glas vin eller två! Hade beslutat mig för att sluta röka också men just nu så vet jag inte hur jag ska göra med den saken. Får se hur kvällen kommer sluta, hoppas inte att de kommer vara spänt mellan oss med de tror jag inte. Bara vi undviker Objektet ämnet så borde de gå. Han skulle också ner till bunkern idag så får se hur de går sen men hoppas på de bästa. Jag behöver ju inte klänga på honom framför henne liksom, de är bara onödigt. Nej ska man köpa cigg eller inte tro? Sluta en annan gång, är ju bara fest rökning i alla fall mer än så skulle jag inte gå med på. Nej fram med vinet och på med musiken för snart kommer Malin!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback