Prov vakt..

Finns inget som är så tråkigt som att vara prov vakt. Var typ ledig idag så satt prov vakt när jag inte hade nått annat att göra, var vakt från 12:20 till 15:15! Efter en timme började jag måla min cola flaska med whitboard penna! Jippi vad skoj det var, så sjukt segt så måste erkänna att tankarna svävade iväg en del. Har kommit fram till att jag blivit lite närhetsberoende, vet inte vem det är jag vill ha eller vad jag vill ha egentligen men nått. Tror mera det är tomheten jag känner till och från som har framkallat känslor för människor som egentligen inte finns där. Men gissa vem mina tankar svävade bort till...han börjar på J och bor i Göteborg. Shit, när ska jag komma över honom egentligen? Idag var det dock inga barnvänliga rumsrena tankar jag hade. Minndes gammla minne så att säga och jag ville åka till gbg på direkten typ! Så kass man är. Ska för övrigt troligen till örebro på den där grillfesten den 19:de, den där pojken var ju sjukt söt. Gillar just nu udda pojkar, typ halv hårdrockare med smink bland annat sen så har jag fortfarande en svaghet för "snygga" pojkar, de med fixad frilla som Essa tycker ser töntigt ut :p och lite uppklädda sådär. Vilken drastisk skillnad från det ena till det andra, vet men men. Började tänka på Johnny för att jag har ångest för att behöva gå på det jävla styrelse mötet den 14:de, det där ext och jag kan inte komma överens längre och jag vet inte om jag vill det längre ens. Så kännde att jag hade velat ha med mig stöd i form av mycket söt pojke! Sen så svävade jag bort till min egen lilla värld där inte vem som helst får finnas med så nu blir det inget mer svamel!

/J


Kommentarer
Postat av: Joel

Jo det vet jag. Men som jag skrev så är en okåt joel inte en joel. Och dessutom som det ser ut nu så sjabblade pillren bort en flicka som följde med mig hem två gånger. Men då han där nere inte funka ordentligt så gick hon hem inte helt nöjd. :S Så nu kör jag lite utan. Iaf veckan ut, ifall jag får en tredje chans.


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback