Vad gör man om man är rädd för sina känslor?

Jo helt ärligt, någon som vet det? Har inte ens börjat bli något än, eller ja börjat har de väl men är liksom precis i början av dejting stadiet så inget alls i princip. Men börjar redan känna lite panik, fan...är det rädlsan att bli sårad och lämnad som spökar? Är ju bra när man stöter bort pojkarna då, hjälper ju mcket. Eller är de rädlsa för närhet och beroende? Närhetsgrejen är rätt illa redan, har fan sömnproblem efter att ha haft sällskap i circus 4 nätter på en vecka. Jag som gillar att sova själv! Galet detta, vet inte vad de ska bli av mig. Ska jag bli en seriös människa i alla fall? Han är i alla fall en som kan ha koll på mig och få mig att skärpa till mig det har han visat redan. Och jag har inte skrämt bort han än, helt otroligt faktiskt för han har fått höra ett och annat under mina fyllesvamel. Han säger att det han ser hittils gillar han och han vill se mig mera. Det är ju bra...hur ska jag hantera detta lugnt och sansat då.....så länge jag tar det lugnt, har absolut inte bråttom. Vilket jag nog redan sagt med, vi vet båda att vi inte är tillsammans och inte har lovat varandra något. De vi kommit fram till ärr att vi trivs rätt bra i varandras sällskap och vill ses igen. Låter ju rätt vettigt....klockan är för mycket för detta nu 00:40....natti

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback