Valborg

Ja då var det roliga över. Eller vad man nu ska säga. Gårdagen var faktiskt lyckad, var full men det var ju ett av mina mål så ja. Tog det rätt lugnt senare mot kvällen för att jag varit så full under dagen så man mår bra nu iaf. Var mycket som hände igår och vissa saker ska vi inte prata om mera. Skulle slås med en tjej som skulle kaxa med mig men styrde av det hela och lugnade ner mig genom att gå därifrån. Lådbilsracet var lite av en miss tyvärr men vi var i alla fall med och kollade och stöttade våra vänner. Kören kom och sjöng för oss vilket de gjorde riktigt bra så det var kul. Spex och sittning blev det typ inte, funkade itne för folk var för fulla och ignorerade toastmastrarna men var kul ändå. Vi var full som attans! Satt ute och grilla sen med massa folk och sen var det bunkern med mat. Var full och ville ha sällskap men bestämde mig för att gå hem själv i alla fall. Bra jobbat av mig tycker jag faktiskt. Lupus hade fått sällskap, av någon anledning så blev han mer attraktiv när han dissade mig. Eller ja, jag hade ju redant dissat han innan under dagen så får skylla mig själv. Han lovade i alla fall att komma på besök fler gånger.

Mamma har sett nya tatueringen nu med. Var vääl en ganska väntad reaktion från henne. Hon var inte överlycklig. Men jag är ju gammal nog att välja själv och har ju redan en. Var mera grejen med pengar som jag inte hade men sa att jag gjorde den efter att jag fått pengar. Hon sa inget mera då och verkade lugna ner sig fort så får ta den smällen helt enkelt. Får nog gå i långärmat en hel del i alla fall kanske så hon slipper se den så ofta! Nej kolla lite serier på datorn nu och samla kraft till att duscha och tvätta håret. Kommer bli bra praktik nu, ser sönderslagen ut och har mystiska inte så diskreta bitmärken!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback