Allt kaffe

resulterade i att jag somnade efter klockan 4  någon gång. Vaknade sedan vid halv tio då klockan ringde och Spike ansåg att det var fritt fram för morgon pussar och gos. Var tvungen att gå upp för ska till stan och säga upp min lägenhet nu. Ska bara klä på mig, nattlinne med nån tecknad katt på samt strumpor är nog ingen bra outfit för ett besök hos hyresbolaget! Eller vad tror ni? HAde sett snyggt ut att valsa in där klädd så som jag är nu! Har fått tid för att träffa min handledare på måndag klockan tio med. Kanske tar med datorn och sitter å skriver i skolan en sväng då. Får se hur det blir men är väl bra att få prata med han i alla fall. Ska se om jag skriver något mer i helgen innan dess eller hur jag gör. Nej nu är det dags att göra sig representabel!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback