Artikel, artikel...

Gud blir knäpp på detta, måste förälnga mitt workshop paper till en artikel och stoppa in andrahands källor samt göra språket ytterst formelt. Men har dålig motivation till det idag. Varit uppe sedan 10 för att skriva klart den andra uppsatsen så kraften tog nog slut nu. Baby får ta och komma hem med mitt visa snart så jag kan ta en tur till bergvik för lite fönstershopping om inte annat. Gina har alltid bra priser och söta toppar så något kan man kanske införskaffa! Att det ska ta så lång tid att klippa sig? Hm...är i alla fall nyduschad å fin, intresseklubben antecknar! Men i alla fall. Spike har kollat att mamma duger för när jag satt inlindad i mina handdukar hoppade han upp i knät och gav mig en puss på näsan. Bra med tillgiven katt, tror han fjäskar efter något :p nej åter till pluggandet en stund nu kanske, har tryckt in ca 2 rader bara så artikel är ännu bara 3 sidor och sak vara 6-8! Gud vad tråkigt detta är, när jag blivit lärare ska jag aldrig tvinga mina elever till sådana tråkiga saker som denna!

/J

Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar: Hehe, vad läser du?


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback