Blev fest igår

Japp lite festande bliv det. Tog det väldigt lugnt men fick dansa lite vilket var det jag ville göra så är nöjd. Pappa kom hit idag med och fixade min bil, var ett sladd som satt löst!!Löjligt att man inte kunde fixa det på egen hand. Baby ville njuda hit några vänner idag på mat med men blev inte av. Jag talade om att jag känner mig väldigt felplacerad i deras sällskap så då tyckte han att det inte var någon idé. Har inget emot dem men vet att jag skulle suttit här tyst och lyssnat på deras prat och bara känna att jag hade velat vara någon annan stans. Har faktiskt försökt prata med dem men är jävligt svårt. 

För övrigt så är bloggen pillertrillaren borta. Jag som gillade den ju,är synd men hon kanske dyker upp igen under annat namn. Man kan ju hoppas. Hade tänkt plugga idag men får nog bli en softa dag. Kolla på film eller nått bara, kanske lite tv-spelande och ta tag i plugget imorgon ordentligt.

/J 

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback