Calista Flockhart

image63Jopp, gjorde ett test på internet om vilken kändis jag var lik och testade med två olika bilder då det ofta blir olika beroende på bild. Bägge gångerna så fanns Calista Flockhart med i listorna så tydligen är jag väl lik henne då. Kanske beror på mina käkben eller nått! Men lite lustigt att hon var den enda som fanns med båda gångerna så var därför jag valde henne nu.

Sitter fortfarande i Degerfors hos mor och far, åker hem imorgon. Pappa måste fixa silicon till framrutn på min bil för det läcker eller nått så blir vatten på insidan och har ingen lust att skrapa insidan av bilen denna vinter! Det har jag fått göra med bubblan. Har i alla fall CD i bilen nu så man kan lyssna på musik :-) super bra. Kassetband hade jag ju inga så den spelaren hjälpte inte, specielt inte när antennen var av.

Nej nej ska sluta svamla om inget nu. En Beck film på TV1000 Nordic som jag inte sett så ska kolla den.

Såg för övrigt Harry Potter på norska kanalen häromdagen, Proffesor Dumbledor hette Humlesnurr! Norska är så kul ibland alltså!


/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback