Dagen än sålänge då

Ja, somnade runt halv sex i morse. Gick upp vid 12 tiden eftersom jag var tvungen att gå på möte klockan ett. Mötet funkade väll rätt bra, idioter man har att göra med ibland bara så är rätt trött på dem. Orkar inte gå in på detaljer men några har gjort fel i vår förening som jag just nu är kassör för. De erkönner att de gjort fel men kan inte lösa det och när vi som har yttersta ansvaret då måste sätta en gräns så blev det gnäll och det ville i stort sett att vi skulle klappa dem på axeln och säga, men oj då förlåt för att vi är arga på er för att ni har gjort av med 4000:- men inte kan visa vart de gått!! Puckon!

Lämnade in mina litteratur uppsatser idag med. Hoppas att det ska gå igenom så man i alla fall får G för då är den biten klar. Har även lämnat mina kompleteringar för andra kursen så nu är det bara c-uppsats som gäller. Klarar inte det just nu bara då jag knappt sovit och enbart ätit 2 knäckebröd till lunch.

Ska fylla i ansökan till CSN med för nästa år, fick pappren idag som jag skickade efter. Lika bra att göra det fort så de inte blir problem.

Någon som gjort något kul idag?

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback