Ett infall

Ja fick ett infall igår och tog med katten i bilen och åkte hem till mamma. Behövde komma hem en sväng kände jag och samtidigt få lite gjort. Har inget med Baby att göra så utan fick bara galen hemlängtan. Det händer ibland, när jag bodde i Gbg så kom pappa och hämtade mig runt 9 på kvällen för jag fick galen hemlängtan och ville hem. Mamma hade erbjudit sig att komma dagen efter men pappa kom på en gång när jag var lite ynklig. Är lite mammig ibland! Har för övrigt skrivit en litteratur uppsats nu och ska faktiskt ge mig på att skriva en till har ag tänkt mig. Har gått så bra på mina keywords hittils att jag skulle ångra mig om jag i alla fall inte gjorde ett försök! Sen är det inte så nog hur det går men då har jag i alla fall gjort mitt bästa och försökt så då kan jag vara nöjd med det. Just nu är jag dock för hungrig för att skriva en till så ska äta först och ta tag i pluggandet sedan!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback