"Fan vad du har bytt dialekt fort"

image66Jepp var typ en av de första kommentarerna jag fick av Robin igår när jag vaknade till liv efter en natt av festande. Stämmer säkert för gör det ganska lätt plus att jag faktiskt bott på Tjörn i 3 år och umgåts med dess människor smat bott innen i gbg i 1 och ett halvt år. Festen blev väl lite sådär, han som ordnat att vi skulle ses kom inte, stället vi skulle till var en flopp så drog till ett annat stället som var rätt ok. Kul att kunna prata med folket. Sedan drog vi vidare till en skit tråkig klubb xom heter Respect där man fick betala 120 kr inträde och när jag bad om vatten blev upplyst om att det kostade 20 kr!! Aldrig i livet tänkte jag och tog en öl istället. Sen ringde jag Lenn så han fick komma in till stan å festa med mig en stund. Var dock skit trött så drog hem runt fyra tiden. Hade tänkt shoppa lite på söndagen men var för trött och as ont i fötterna så blidde BK och tåg hem rätt fort. Baby skulle hämta mig men han lyckades glömma tiden så jag var lagom glad när han inte var där när jag kom hem! Sen var det slappande hela dagen och idag måste jag plugga igen även om jag inte vill...

/J

Kommentarer
Postat av: Lelle

Mmmmmm åkte in kl 2 var hemma kl 4 =) hahaha jobbigt =) men men trevligt hade jag iaf =)


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback