Festa eller inte festa?

Ja, Essa med flera sak idag festa lite samt äta mat och ha trevligt. Jag kan däremot inte bestämma mig förom jag villmed eller inte. Galet egentligen,största grejen är väl att det handlar om pengar men följer jag med så får det bli en lugn kvällför mig. Känner liksom inte för att festa just nu men umgås och så kanske kan vara trevligt. Har för övrigt möte ikväll med så får kolla hur jag gör. Har möte klockan sex så måste strax hoppain i duschen så man blir ren och fin. Flyttat lite mera saker idag så känner mig lite sliten nu men en dusch löser det. Nej inget mera onädigt svamel för idag, kanske skulle ta och titta mera på c-uppsatsen jag börjat med men får bli imorgon tror jag. Lite tv-spel nu till Baby lagat mat och sedan dusch.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback