Film/tjej kväll

Med jag och Essa! Ha ha vad bra detta gick, mit försök till att hitta på något slutade i oss 2 :-) men det gör inte mig så mycket. Trevligt att göra något bara känner jag och att ingen annan kunde är ju synd men sånt som händer. Får se vad vi tar för film sen då för jag och baby har em del! HAr även sagt upp min lägenhet idag, blev lite bekymmer med det tyvärr. Min vän Sandra lånade min nyckel när jag flyttade hit för 2 år sedan och sen tappade hon den i snön ganska snart efteråt. Grejen var den att hon hade sina nycklar i ytterfickan på jackan, det var snö och halt så vi halkade, detta tyckte jag var kul och putta henne ett par gånger till och sedan var hennes nycklar borta. Vi pratade redan då och hon har vetat att hon får betala men har inte vetat vad de skulle kosta. En vän sa att de skulle kosta runt 500 vilket nu inte visade sig stämma utan 1600-1800 något däromkring. Så fick ringa Sandra och säga detta och hon vill ju inte betala för hon har inga pengar. Har inte jag heller och hon ville absolut inte betala allt så erbjöd mig att stå för det där 600 om hon betalar 1000. Hon skulle prata med sin sambo. Detta känns som om att det kan bli bråk på grund av pengar. Säger han att de inte ska betala och hon inte vill så får jag helt enkelt tala om att hon tappade nyckel och att jag är snäll som betalar en del av det och funkar inte det så kommernog våran vänskap att ta slut. Jag lämnar aldrig mer ut nycklar kan jag ju säga. Bara till Danne då för han är det ordning på i alla fall.Men men nog om det, flyttat lite saker idag med så är inte jätte mycket kvar i lägenheten nu, stora möbler bara då.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback