Ha ha ha ha

Polisen Örebro län -på allas läppar! Skit coolt ju, mamma har haft stuidebesök hos polisen med en skol klass så fick lypsyl (stavas de så) och reflexer som det står polisen örebro län på! Hi hi roligt, ibland kan man roa sig lätt. Pappa är äntligen iväg och fixar silicon till bilen så hoppas den ska bli fixad snart. Vill hem nu igen fast ändå inte. Man har en trygg bubbla här. Längtar till helgen nu så jag kan åka till Gbg. Kanske skulle satsa på att åka en dag tidigare och parta lite mer...hm..får fundera på det. Behöver hemåt nu med för jag har inte med mera kläder! Sen kanske Danne vill ha sällskap imorgon med så då måste jag ställa upp för det har jag lovat. Får dra över han på fika annars. Missade att han var så pass under isen.....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback