Hata virus!!

Vad är det för idioter som kommit på virus egentlige?? Vad är poängen med att förstöra någon annas dator?? Finns fan inget vettigt i det hela! Lillebror har fått en trojan på besök....jävla skit virus..

Essa är sur på mig igen, inget ovanligt i det direkt. Har undvikit att säga massa och så för det går ändå inte in. Hon lär bli mera sur nu men det orkar jag inte bry mig om, jag har rätt till en åsikt och rätt att uttrycka den. Jag har bara så jävla svårt att förstå hur man heldre vill vara med någon som behandlar en som skit (fine han gör det inte hemma, det säger ju allt, skäms han för dig annars eller) heldre än att vara ensam! Varför gör man ett sådant val? Det är det jag menar med ingen självrespekt. Du är heldre med någon som inte tyckerom dig än att vara själv? Och ja bli arg, gråt säga vad du vill men jag kommer ändå inte att förstå det så är det bara.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback