Hm..shopping tack

Ja behöver shoppa lite inför helgen, kan inte åka på fest i Gbg utan nya kläder! Går inte för sig. Frågan är bara om jag ska åka in idag, Baby är hos frissören och har mitt visakort för han ska hämta ut min biljett till gbg. Så då får jag åka efter att han kommit hem. Hade iof behövt hämta pengar från Läsk för att köpa kamera men banken stänger typ 1! Eller nått sådant galet så hinne rinte dit. Måste duscha med, luggen står rakt upp! Har i alla fall skrivit 2 litteratur uppsatser nu så ska börja på att utvidga mitt workshop till en artikel så den biten med är klar. Var bara ett första utkast som skulle vara klart nu så känner mig inte så stressad än. Efter detta kan jag börja med c-uppsatsen med för då är allt annat klart i stort. Känns skönt! nej dusch sen kanske bergivk idag och stan imorgon...

/J

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vill också shoppa, haha. Hur är det med dig då? :)


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback