Jaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

Har redan fått svar på mina litteratur uppsatser som jag lämnade idag vid klockan 2! Hans rubrik på mailet var sorry så då tänkte jag att fan det sket sig. Men öppnade mailet å!

Just kidding!

Your essays were both carefully, logically and coherently worked out. Both could have have a few more details, but in the space allowed you did o.k. with both of them, easily earning a VG.

Also you were the first one to hand in your finakl essays, so that they are VG is even more impressive.

best,

Mark
Detta var vad han skrivit, blev så glad att jag hoppade upp å ner här hemma och ringde mamma och typ grät!!! FAn har inte varit så glad på länge! Shit vad nöjd jag är nu! Det är så man kan unna sig lite tv-spel idag och sedan sätta fart med c-uppsatsen!

/J


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback