Pluggar idag igen

image70Jepp idag har jag pluggat igen, skolkade fårn lektionen för att plugga hemma. Lektionen var helt meningslös i alla fall så orkade inte gå dit men har fått ltie gjort nu. Har även börjat städa här hemma, ska ha möte här pch har lagat mat. Fan vad duktig jag känner mig! Spike tröttnade för länge sedan och la sig under sängen och sover som en stock. 

Regnar ute med, tråk väder...vill ha snö. Funderar på att sätta upp nya gardiner i köket och ta fram adventsljusstakarna. Såg att grannarna börjat göra det så då kanske jag med kan göra det. Är ju i alla fall i helgen man ska sätta upp det annars så kan ju får fuska! Fast måste skriva lite mer på uppsatsen för ska lämna in det jag har just nu på fredag så att min handledare kan se att jag inte är helt ute å cyklar!

Undrar om det är något bra på tv idag? Hm..onsdagar är rätt dött. Är typ closer och close to home som jag kollar på ibland. Kanske blir nått sådant. Känner iof för att spela tv-spel nu! Varför ska det vara så svårt att plugga? Bara sätta sig och göra det man ska. Men har gjort en del idag i alla fall så kanske kan spela lite :-)

/J

Kommentarer
Postat av: evans

Du kan få snö av mig! Vi har massvis :/


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback