Shoppat lite

image62Jepp beställt 2 st julklappar nu. En till lillebror och en till mamma. Är halsband med personliga bilder på så gjort ett till mamma med Spike på och ett till lillebror med iron maiden bild. Blir nog bra tror jag. Håller på med en tavla hemma till mamma med som inehåller en sedel med Sean Connery på, mammas favorit skådis. Måste börja planera lite smått sådär redan nu för annars är jag pank sedan när det väl är dags att handla. Måste fundera ut något bra till baby med...sådant är svårast. Pappa har fixat min bil nu med så nu sitter cd:n i! Yes musik igen, baslådan är dock kvar i andra bilen då det nog r glapp vid slutsteget och jag inte orkar koppla sådant! Han fixar läckan vid fönstret med så jag slipper skrapa is på isidan i vinter. Blir bra detta. Nej nu ska jag ta tag i litteratur uppsats nr 2 så något händer där med. Eller om jag ska lägga till definitionen på moral och etik i mitt workshop först kanske, letade ju fram det igår...


/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback