Typsikt också..

Jepp det är typiskt! Min bror är här på besök nu i helgen för att sambon ska hjälpa honom att spela in en låt. (Baby är ju musiker med) Men naturligtvis så vaknade jag imorse med en hysterisk huvudvärk samt halsont! Har inte lust att vara sjuk. Måste göra klart artikeln idag. Den är nästan klar i och för sig, har bara lite små saker att lägga till och ändra. Orkar inte bry mig för mycket just nu. Läraren hatar allt jag gör i alla fall så lägger inte ner större energi på detta. Ska däremot börjalite med c uppsatsen idag har jag tänkt. Baby och bror kommer vara upptagna så då får jag roa mig med plugg på en fredag kväll. Blir väl lite vin med så går nog skrivandet bra!

Har för övrigt hittat en
blogg jag gillar men som många andra finner stötande. Ägaren ifråga jobbar extra som eskort vilket många tycker är hemskt. Jag ser hennes liv som delvis tragiskt faktiskt för hon verkar inte må bra inte men samtidigt så kan jag inte låta bli att läsa. Fattar grejen att pengarna lockar!

/J

Kommentarer
Postat av: Jolanta

Tack för kommentarer hos mig och för dina ord i inlägget ovan!
Mitt liv är ett inferno emellanåt och visst har man mått bättre!

*kram*


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback