Uppe med tuppen

Var sådär galet trött igår så gick och la mig redan vid 10!! Galet :-) men somnade i stort sett direkt med. Straffet var dock att jag vaknade vid 6 och var rätt pigg. Eller straff och straff, kan vara bra att vara uppe tidigt kanske. Ska ändå till lägenheten sen och hämta lite saker samt leta efter kontraktet så jag kan säga upp den. Kan ni tänka er, säger upp mitt skyddsnät och tänker på allvar bo här nu! Har även tänkt att ta en tur till stan idag för lite julklapps shopping när inte Baby är med. Lättare att shoppa när man inte har en kille flåsande i nacken! Har för övrigt ingen aning om vad jag ska ge han. Vad köper man till en kille liksom? Vet att han gillar musik å sånt så kanske blir något åt det hållet. Han gillar inte heller att få paket så svårt då. Ska även fixa lite mera med c-uppsatsen idag. Går ju framåt om än väldigt sakta! Läste ganska mycket igår om Christopher Robin så jag kan nog skriva om honom idag och sen får jag låna böcker imorgon och backa ett steg så jag kan göra klart paragrafen innan. Har även mailat handledaren för att tala om vad jag gjort och håller på med, lovat att maila honom det jag har hittils i slutet av veckan. Framsteg om än i mini tempo. Nu när man ändå tagit sig upp tidigt så kanske man skulle ta och köra igenom en tränings dvd på en timma så man varit duktig med och sedan äta lite frukost. Låter som en plan!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback