Vill också fest?

Fan typ alla ska festa idag, klä ut sig å fira Halloween. Å här sitter jag hemma hos mor och far å väntar på Baby för att pappa ska hjälpa han med bilen idag vilket innebär att vi blir kvar inatt med. Att jag ska få fest sug när jag inte kan festa är jäkligt typiskt. Nästa helg däremot ska jag festa fast har dubbelbokat mig då istället!! Det är ju bra. Ska i alla fall till Gbg då och festa där så missar kusinens fest. Får ge henne en present en anna dag. Nej ska välsitta hemma å sura lite nu...

/J

Kommentarer
Postat av: Essa

Själv är jag inte alls festsugen så vi kan byta, men det är inget skoj att uggla i sin ensamhet så det blir fest för mig iaf.

2007-11-03 @ 16:50:43
Postat av: Malin

Hej Jessica. Kram. Miss you.
Du missade inte så mycket idag, enligt mig.
kram igen

2007-11-04 @ 02:34:49

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback