Åhhh vad jag tycker illa om den människan..

Ja den där jävla kärringen som jag bråkade med hela sommaren på grund av min litteratur uppsats. Nu så har jag henne i Spårkfärdighet och blev naturligtvis sågad redan på första saken. Eller ja sågad ska jag väl inte säga men det var massa saker hon tycket annorlunda om. Blir så trött på henne. Har inga problem med att ta kommentarer och kritik men när det inte finns något vettigt i det så blir jag arg. Bara för att man inte tycker som hon så är det fel? Vad fan man måste väl få ha en egen åsikt eller? Blir så trött på detta, bara för att man inte tycker som hon så är det inte bra. Vad är det för lärare egentlgen? Man måste fan få tycka saker utan att bli ner tryckt för det. Ska bli så skönt att slippa henne sen. Förra uppsatsen ville jag inte bråka med henne för mycket om för känndes som att de bara skulle bli värre då. Denna gång orkade jag inte bara ta en massa skit så skrev tillbaka och förklarade hur jag tyckte och varför jag tyckte som jag gjorde så får vi väl se hur hon tar det. Kan liksom inte bli värre för hon kommer aldrig gilla mig ändå. Gillar inte henne heller så gråter inga floder för det, skulle bara vilja tala om för henne vad jag tycker men då blir det nog ett fett U i kursen! Så "lugn och sansad, vuxen människa". Får se hur länge till...

/J

Kommentarer
Postat av: evans

Jobbigt, men tänk inte att du ska få ett U. Tänk positivt! VG, VG, VG... :)


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback